söndag 12 oktober 2008

Pa vag igen..

Efter en vecka i Montevideo vands blicken mot Buenos Aires. Kanske stannar vi sa lange som en vecka dar ocksa om jag hittar nagon intensivkurs i spraket. Kanner mig lite handikapad, men det gar battre och battre. Skall forhoppningsvis bo hos TV-producenten vi traffade i Punta del Dioblo, vi fick hennes nummer och adress. Annars har vi traffat en jakligt trevlig kanadensare som undervisar engelska i BA som vi kan bo hos.
Planen att ta oss upp mot Iguazu, vattenfallen i norr, tillsammans med en kompis kompis fran Sverige.

Kul att sa manga kommenterar. Kanns skont att ha er i ryggen nar man ar ute pa aventyr.

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej! Låter ju jättekul. Ska ni tillbaka norrut efter BA? Vilken tur ni har som träffar så mycket bra människor. Det bror nog på att ni är så trevliga!!
Nu ska jag gå och lägga mig. Klockan är halv elva på söndags-kvällen och i morgon väntar jobbet efter en veckas ledighet.Puss och kram från mamma.

12 oktober 2008 kl. 13:29  
Anonymous Anonym sa...

Hej Gubben!
Tisdag fm i Sverige, solen lyser och jag ska åka ut till Ekerö och musta äpplen. Har ni kommit till Argentina än, skriv och berätta när Du har tid. Jag håller på och målar i gamla arbetsrummet och datorn är uppflyttad i övre hallen (jag har lånat Ditt datorbord som passar precis intill trappräcket). Fungerar Din telefon? Jag provar att skicka SMS, så får vi se om det kommer fram. Var riktigt rädda om er och ha kul! Pappa

14 oktober 2008 kl. 01:26  
Anonymous Anonym sa...

Hej hopp,
KAN du inte skicka nåt´ vykort då och då, barnen skulle blir super-glada!!
Sara

14 oktober 2008 kl. 09:26  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle också bli super-glad, men det vet du redan:)

Puss

14 oktober 2008 kl. 12:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida